kick off

Tuesday, April 15, 2014

Outdoor lagi...

Kenduri di Lui Barat selesai agak awal.. sebab sebelum neh aku pernah p kenduri rumah kawan, p lewat sket org da xde da.. huhuhu.. jdnye outdoor kami pun mula awal dlm kul 3 lebih dan selesai dlm kul 6.. tempat yang kami pilih dekat dengan air terjun. aku tak ingat da nama tempat tu tapi dekat dengan PLKN..

layan gambo je la eh.. penat plak hari neh.. heheh.. sowi.. =')


1st shoot. hehe..


nk tergolak okeh..huhuhu.. mase neh pun masih malu2 lagi.. cheewah.. hahaha.. sangat..kui3..

cheewah.. hehehe

pinoccio..=P

like this pic..=)

make up mase neh da agak nipis sebab mua sebenar da sampai sebelum kami pergi outdoor. Die tye aku mcm mane.. puas ati x.. aku xtahan.. terpaksa ckp gak la.. pasal bulu mata palsu.. shading idung.. lipstik.. sume sume la.. sbb tu kalau tgk bulu mata palsu tu agak kurang lentik, lipstik da agak tak merah bukan sebab makan yea, tacap baru uols.. Alhamdulillah mua neh sempoi je.. die marah aku plak kenape tak cakap kt adik die awal2.. mane la aku tau.. huhuhu.. 

Korang nanti, walau ape pun mulut mua tu nk cakap.. lantak la.. korang bayar kot.. cakap la nk pipi kaler pe.. lipstik kaler pe.. kalau tak.. jadik mcm aku la.. da la muke matured, makin nampak tua kalau salah teknik..huhuhu

k bai..





No comments:

Post a Comment