kick off

Thursday, April 10, 2014

Baju nikah + bunga tangan + mini pelamin koi

Pergh.. bersawang abes umah koi neh.. nampak sangat bz giler.. huhu.. rase-rase lps neh mcm nk aktif balik berblog.. macam da boring dgn fb.. huhu..
Pasal baju nikah neh rase nak up sebab ari tu tunjuk kain je kan.. belum tunjuk yang dh siap.. pergh., da dkt setaun.. kejap je rase.. n aku rase da  tak muat da nk pakai baju tu.. adoii...
Tak pe la.. org ckp aku lawa kalau gemuk sket.. cheewah.. hahaha
Ok ler.. tgk gambo je la yea.. mane-mane yg terkurang tu wat dunno je la..
Pelamin comel tu plop jiran aku pye keje.. asalnye die tye aku ade nk ape-ape lagi tak.. aku ckp la.. nk photoboth ngan mini pelamin untuk nikah.. ala gurau gurau gettew.. alih-alih die balik umah.. amek kain yang ade, jadik la mini pelamin tu., siap g kedai beli manik bling-bling lagi, terharu giler aku mase tu.. nanti aku tunjuk photoboth tu. Walaupun biase2 tp terharu sgt sbb ade org sanggup watkan walaupun last minit.. huuu =')
Munge tangan tu plak aku tempah online.. alahai.. xngat la plak alamat fb die.. nanti la hapdate kemudian eh.. gune pc senang sket nk bg link.. hehehe..

##hapdate.. handbouquet nen bli kt Lolavie Handbouquet . rm125 je.. bleh pakai banyak kali tau.. sampai adik bradik yang lain pun boley pakai ngeh3..

Neh nk tunjuk munge tangan.. cantik kan..♥♥

Huhu.. mase neh tak tau rase pe.. nk suke ke nangis. Yea la..Suke sbb dpt laki.. hahaha.. tp sedih gak sbb da bkn bwh tanggungjawab ma ngan abah da.. =(

My siblings.. dr kanan kak na.. akak sulung ku.. ngan zafri adli, buah ati pengarang jantung kami, yg blakang tu akak ku no 2, kak liza.. n yang blah kiri skali adik ku no 4.. hasnan.. adik bongsu blum sampai lagi mase tu, sedey..=(

Pheeweet.. hahaha

Okeh, this is my soul..♥♥ love you dear..♥♥

My mum.. sedey giler time neh..=(

Dengan abah pun sedih.. tetibe tacing giler..=( 

k bai...

No comments:

Post a Comment