kick off

Saturday, April 12, 2014

Hari Persandingan

  Tajuk tak tahan.. adoyai.. hehehe.. ukeh la.. kenduri umah aku buat ala kadar je.. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.. Bile turn aku berkenduri, kali neh kami tak masak sendiri. Amek katering je.. tau tau je la.. abah da pencen. dulu kenduri akak akak aku buat kat kuaters polis, meriah giler.. jeles uols.. huhuhu.. siap kompang silat bagai.. aku nyer kompang pun tara.. adeh.. tp xpe.. janji sume berjalan ngan lancar.. Pelamin..mua..baju sanding sume amek ngan Rias Chanteq Bridal Galery.. 1st class pye service weh.. Puas ati giler.. Pakej die aku ade hapload kt sini. Sape ape duk area kuantan,pekan,kemaman, or yang memang nk rasakan sentuhan tgn beliau boleh la contact beliau yea.. Harga bley runding.. Aku pye harga special case punye.. hehehe.. nak mintak harga bleh tanye tuan punye badan sendiri.. hehehe

ish..ish..ish.. tengok.. dalam hutan pun jadik kan.. hehehe.. baju neh khas untuk aku.. kan aku ckp aku special case.. huhu.. ape pun thanks beb..<3


neh nk tunjuk ukiran inai.. inai neh aku buat pagi sebelum akad nikah (akad nikah malam). Harga aku tak ingat berape..tapi kalu p Kuantan Perade, ramai yang buat service ukir ukir inai neh.. puas ati la..


bab suap suap tu abaikan yea.. cameraman punye keje. dari dulu sampai sekarang aku rase semua orang yang dah kawen ade gambo suap2 neh.. hahaha.. neh nk tunjuk meja makan tapi tak full la.. arabic theme katenye.. keh3..

this one pic dengan famly in law.. mil tak dapat datang sebab akak ipar masih dalam pantang.. sob..sob..

My little famly.. wee.. sume ado.. hahaha.. 

k bai..

No comments:

Post a Comment