kick off

Monday, April 14, 2014

Majlis Bertandang

Majlis sebelah suami alhamdulillah berjalan dengan lancar.. Terima kasih sangat sangat bagi yang banyak membantu. Alhamdulillah.. tu saja yang dapat aku ucapkan..

Baju yang aku pakai agak senteng.. huhhu.. aku kan special... huhuhu.. mase pegi fitting baju memang tak banyak pilihan baju untuk aku. Lagi lagi aku perlukan dress putih untuk matchkan dgn hubby.. Terpaksa la pakai gak.. Make up plak actually pada asalnye pemilik butik sendiri yang ptt makeupkan aku tp last last minit die cakap lupe ade majlis di satu tempat yang lain, agak jauh dari rumah mertua, jadi dieakan hantar adik die untuk makeupkan aku. agak cuak la tp layan je la.. mungkin ade hikmah disebaliknye.. 

Servis Mua memang tip top.. kite boleh pilih sendiri patern pelamin yang kite nak.. maksudnye boleh design sendiri dan die akan buatkan dengan harga yang murah.. tu yang best.. diorg akan tunggu sampai majlis habis..stail org negeri sembilan agaknye.. 

Tapii... makeup agak mengecewakan.. dah la amek masa yg lama giler.. tebal btl makeup aku.. sbb dlu deal ngan akak bile dgn adik, aku plak tak brani nk cakap kt die.. sebab kadang kadang ade mua yang xsuke kite arahkan die mcm2.. adoyai.. tgk je la eh..='(



huhu.. senyum yang xmenjadi..

wee.. kek time..=)

oh my eye...


my famly..=)

famly in law..=)


k bai..

No comments:

Post a Comment