kick off

Wednesday, April 6, 2011

mR bUBbLE

sole..sole..le..le... ngeh3...
neh tensen punye pasal la.. 30hb neh da start final.. aku langsung xbuat preparation, asyik siapkan assignment.. hadoi.. subjek sem neh sume hard core.. tawakal je la... sibuk sampaikan da masuk 2 hari neh aku kene diarrhea.. sakit abis satu badan aku.. n neh da masuk 2 kali dalam tahun neh aku kene.. seksa btl.. gara-gara lambt makan and tensen la neh

tapi dalam tensen-tensen aku sempat la pegi men bowling ngan my dear.. hehehe.. da lame tak hanging out sesame, jadik neh la peluang aku membuli dye...=)


hehehe... jangan mare yea.. sempat lagi aku ngambik gambo dye...=P

boleh ke settle kan spare tu... ngeh3...


ala.. tak nampak plak buah pin tu.. huhuhu....


huhuhu...its me... mase neh masuk longkang.. bukan pe konsentrasi terganggu sket.. wuwuwuwu... tapi hasilnye...
302.. bleh la... ade peningkatan daripada tournament ari tu... heheheh and dye plak....

282.... hehehe.. and the winner is..... kehkehkeh...... you know la....=)

thanks dear.. you make my day...=)



No comments:

Post a Comment