kick off

Tuesday, March 29, 2011

cUTi berSama AnaK-aNaK teRSayanG...=)

cuti.. tapi xmacam cuti pun... hurmmm.... aku rase semester neh adalah yang telah berjaya menyetereskan hidup aku.. huhuhu.. tapikan kalu nk stoli moli pasal cuti aku baru-baru neh.. agak menarik la.. yang penting aku dapat jumpe anak-anak aku.. windu sama kalian.. hikhikhik

hm.. 1..2..3..aik.. mane lg 2? 

 amboi.. bestnye tdo.. perut kenyang, macam-macam la diorg neh.. huhuhu


 erkk... alamak.. terkantoi plak aku neh.. nh la cik teh.. aka cik puteh..


bestnye landing kat perut ibu kan.. suke la tu.. kann...

hahaha.. neh bukan kat egyp yea.. neh kat pekan bandar diraja je.. hehehe.. 

 ha.. neh la rupenye anak aku.. name die Gemuk.. muke die neh menunjukkan beliau sedang sakit perut.. dengan kata lain tengah cirit birit.. pnat mak aku basuh rumah tiap kali beliau neh tercirit.. huhuh


alala.. kesiannye die..monyok je.. sakit perut yea syg...

anak aku lagisekor ntah mane peginye.. comel namenye.. lupe plak nak kenalkan ibu mereka neh..

hehehe.. cian anak-anak aku.. neh tengah sakit mate.. xpe, aku da beli ubat sakit mate kat klinik penni semalam.. huhuhu.. ibu neh namenye Montel.. beliau neh plak baru saje kehilangan 3 ekor cahaya mata baru.. mak aku cakap die xde susu sbb tu anak die mati.. mase tu plak mak ngan ayah aku balik kampung, xdo yo masenyo nk jadi bidan kek dio neh macam biaso.. erkk.. nape lak aku skiping nogori neh.. erk.. haa.. sebab ei.. dak montel neh ic nyo nogori.. hehehe...
erkk..tetibe rase sunyi...=(

No comments:

Post a Comment