kick off

Saturday, April 9, 2011

doYAn...dOOYan...yuMmY...

huh.. malam neh da statrt konsert AF.. tp stakat neh ape yang aku dengar, aku tengok, silap haribulan muke aku neh cepat naik kedutan..kedutan yang tidak diingini.. paham paham je la maksud aku tu.. tapi skang aku tak berminat langsung nak cakap pasal diorang neh sebab ade yang lagi penting.. jeng..jeng..jeng...

hahaha... sodapnyer... kite bako!! kite bako!!!.. eh.. tetibe xcited plak....=P
neh doyan yang kak malar bagi.. sedap gilos.. lemak berkrim..lembut.. isi tak tebal sangat..superb.. meleleh air mata aku nengok .. wuwuwuwu...

selepas 5 minit...


selepas 12 minit...

huhuhu.. yang lagi 2 ulas tu aku simpan tuk esok plak.. bukan pe kalu teringat at least aku ade 2 ulas lagi.. muhahaha...
memang ade niat nak beli tapi mengikut pengalaman yang lepas, da la kene bayo mahal tapi hasilnye..hadoyai.. susah la nak citer.. nasib la kan. tapi skang neh aku ngah usha kebun-kebun doyan kat bentong neh.. muhahahaha...

selain daripada tu, kat bawah neh dinner aku tuk malam neh...=)
blueberry cheese cake.. yummy.. kengkawan ade cakap aku da nampak tembam sket, tapi berat aku still lagi 55kg.. macam mane tu ek..=D

No comments:

Post a Comment