kick off

Saturday, March 19, 2011

BanGun pagi..gOsoK giGI.. LaLaLA....

5.00 am         : bagun la woi.. da pukul berape neh...

6.15am         : eh, da lewat neh.. kang nak sarapan lagi.. of course kat Mc D.. ngeee...=)

8.05am         : makan sini yea, set 6 with coffee yar, thanks... umm... yum..yum...

8.20am         : argh... da lambat... !!

8.40am         : fuhh.. seb bek.. prof tak masuk lagi...=)

Minggu neh di class ade yang menarik ade yang tak menarik...
Aku citer yang tak menarik dlu.. class hari neh tak berape penuh la.. adda ngan potter pun tak datang. boring betul aku.. evening class pun terpaksa batal, En. Zul sakit.. semoga die cepat sihat.... aminn...yang bestnye pulak, hari neh lecturer sume bersemangat.. exam tinggal lagi sebulan.. makin bersemangat aku.. hehehe...
i like this view.. another side of me.. =D

classmate aku lagi bersemangat.. lect note aku? hahaha... xberape nak memberangsangkan...=P


ni la sarapan aku.. err.. bukan sarapan sangat la.. tapi nh la yang dapat cover perut aku yang slalu tak sihat neh.. huhuhu....

get ready to go home.. arghh.. really miss my abg bob...isk..isk..isk...=(

sekarang neh baru menyesal pakai manual.. sabo je laa...

jem teruk gak tadi kat federal highway..those all pic neh dapat capture tyme kete berenti tau.. safety 1st ma...=P

hari neh dalam sejarah dapat balik awal.. pukul 6 petang da sampai rumah.. sambung buat assignment lor...=( chayouukkk!!!!

No comments:

Post a Comment