kick off

Friday, December 2, 2011

bulus







pembuka kata dengan gambar sicumel neh.. sedih pulak bila teringat kan comel neh.. aku kutip budak neh kat hospital. mase tu oncall kul 3 pagi. mulut die bising sgt kat bilik pemandu. mayb die lapar. aku belikan wet foot untuk die.. sambil die makan mulut die mengomel.. ape la yang die cakapkan yea..

nak bawak balik,perasaan neh berbelah bagi.. esok ade class di shah alam, lepas tu direct balik kuantan untuk attachment seminggu. sape nak jaga sicumel neh??? terpaksa la aku tinggal budak neh.. esoknye pulak, balik dari lunch hour, terdengar la suara budak neh lagi. kali neh merayau dekat wad lelaki.. haish.. tak buleh jadik neh, nanti ade yang kene sepak terajang neh.. akun amek, bawak balik department.. kesian... die lapar.. agaknye last makan mase aku bagi malam tadi.. bising betul mulut die. nasib baik aku ade stok wet food dalam beg..=) rezeki budak cumel neh.. 
dah makan, dah minum, time tidur.. tu yang pelbagai aksi tu.. dah kenyang..=).. petang yang sibuk... aku tinggalkan kejap untuk punch kad.. si cumel neh pulak buang air atas borang tu.. hadoi... satu hal pulak aku nak membersihkan.. member aku gelak je la... tp sayang cumel.. aku tak dapat jugak nak bawak balik.. last aku tinggalkan dekat kawasan asrama dengan harapan die selamat..
sampai hari neh aku dah tak jumpe si cumel neh...
sedih jugak..=(

No comments:

Post a Comment