kick off

Tuesday, February 22, 2011

hye...

hye.. 1 tyme blogging.. a little bit nervous mei.. huhuhu...

a little bit about me.. ha.. nh la saya.. hehehe.. ala, lebih kurang la..
cute, suke tido, manje, tapii... i'm strong and independence. aku anak ke 3 dari 5 adik beradik. 3 gurls n 2 boys.. (bongsu pompuan la)

kerja but still studying (the hardest thing working while study).. yea la sampai bile nk jadi diploma holder kan.
tapi memang susah la..tapi famly,friends support memang kuat giler. harap-harap aku boleh!! sure punye..
berbalik pada kerja aku, aku slalu kate aku nh sebenarnye kuli orang ramai. tapi kalu aku ckp mcm tu, kawan2 sekerja aku akan kejar aku sampai lubang cacing.. huhuhu.. sorry fwen... hehehe.. act bukan kuli tapi menolong menyelamatkan nyawa orang (kdg2 kuli jugak) opppsss...

haa.. nh la aku.. tp jgn silap eh, aku bukan doc..seriously.. =)

No comments:

Post a Comment